/// PILATES VOOR LOPERS ///

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Lopen is een hele fijne en toegankelijke manier om lichaam en geest te bewegen.

Je trekt je schoenen aan, de deur achter je toe, en weg ben je. Onze lichamen zijn gemaakt om te lopen.

Hardlopen is echter ook heel belastend, en er kan veel verkeerd gaan zonder goede techniek en bewustzijn van je lijf.

Hoeveel lopers ken je die gedwongen worden te stoppen of hun routine te doorbreken door blessures aan de voet, knie, heup, rug … ?

In deze lessenreeks bekijken we wat een goede looppractice inhoudt naast het lopen zelf:

welke delen van je lijf wil je versterken, welke delen wil je stretchen?

Naast bewegen is de opzet van deze reeks bewustworden en dus even stilstaan. Een workout, maar met extra achtergrond,

zodat je naast het wat ook het waarom leert.

x

Wat komt er onder andere aan bod?

* Het voor- en naspel van het lopen: goeie warm-up en cool-down

* We werken aan stabiliteit van de romp en versterken onze ‘core’,

de verschillende buikspieren, rug- en bilspieren

* Achterkanten van de benen stretchen en verlengen

x

Deze workshop is bedoeld voor lopers met of zonder voorkennis van pilates.

Of je nu één keer per week loopt, één keer per maand, of alleen in je dromen – je bent welkom.

x

Mee te brengen: een handdoek, pen en papier (zodat je tips & tricks mee naar huis kan nemen). 

xHeb je vragen, stuur dan een mailtje naar info@studiozuidleuven.be of bel 0498.38.55.90 (Lien).

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Dit is een lessenreeks van 4 lessen:

* data: zondagen 24/2 – 3/3 – 10/3 – 17/3 – 11u30 – 13u00

* prijs: met beurtenkaart (anderhalve beurt) of 15€/les OF 46€ (reeks van 4 lessen)

* lesgever: Lien Stas

schrijf je hier in