/// MINDFULNESS MEDITATIE ///

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

x

MINDFULNESS MEDITATIE

Meditatie traint ons brein zoals sport ons lichaam traint. Wetenschappelijk onderzoek wijst steeds meer

op het effect van meditatie op ons brein en de voordelen voor ons welzijn.

Steeds meer mensen krijgen daardoor interesse voor meditatie.

Alleen.. hoe begin je eraan? Wat doe je dan precies als je mediteert?

Misschien kan je niet stilzitten en ga je er daardoor verkeerdelijk van uit dat meditatie niets voor jou is?

Of je vraagt je af of je het wel goed doet?

Misschien heb je de intentie om het geregeld te doen maar komt het er in je eentje niet van?

Of je volgde een mindfulnesstraining en zoekt manieren om je meditatiepraktijk te onderhouden?

Of misschien zoek je gewoon een laagdrempelige plek om samen met anderen te mediteren onder begeleiding?

Allemaal goeie redenen om naar deze meditatielessen te komen.

Of je nu absolute beginner bent, of al heel wat meditatie uren op de teller hebt, je bent welkom!.

Mediteren is immers toch telkens fris opnieuw beginnen in dit moment, precies zoals het nu is

en alles welkom heten zoals het zich nu ontvouwt.

Welkom jij dus ook!

x

Voor deze lessen is geen voorkennis nodig en je kan op elk moment aansluiten!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Begeleiding: Marleen Van den Bosch

(www.marleen-vandenbosch.be)

Toegankelijk met je beurtenkaart.