DONDERDAGEN 19u30 – 20u45

4/3, 11/3, 18/3 & 25/3

online via Zoom

SLAAP

Een goede nachtrust is fundamenteel voor je gezondheid en voor het herstel van lichaam en geest.

Ben je iemand die moeilijk in slaap valt of vaak wordt wakker ’s nachts?

Voel je je hierdoor prikkelbaar, onrustig of niet uitgerust?

Of wil je meer te weten komen over hoe je je slaap kan optimaliseren?

X

In deze workshop leer je wat een gezonde slaap is en wat de voordelen ervan zijn.

Je krijgt inzicht het belang van slaap, je slaapgewoontes, het slaap-waakritme en de verschillende slaapfasen.

Je leert hoe stress, negatieve gedachten & overtuigingen invloed hebben op je slaapkwaliteit

en wat het belang is van regelmaat en goede slaaphygiene.

X

In deze lessen hebben we het over:

x* Circadiaans ritme en slaapdruk

* Slaapfasen

* De invloed van stress op je slaapkwaliteit

* Eenvoudige technieken om je op een snelle manier uit stressmodus te halen

* Zachte yoga, ademhalingsoefeningen, Yoga Nidra & relaxatie

* Tips om je slaap en slaapomgeving te optimaliseren

* Gebruik van suggestie om onbewuste negatieve gedachtepatronen te veranderen

x

Nadien kan je thuis verder aan de slag met:

* een overzicht van ontspannende yogahoudingen

* een audiolink met een Yoga Nidra die je kan gebruiken om in slaap te vallen.

* een overzicht van de besproken tips

 

Lesgever: Elisabeth Claes

DATA & INSCHRIJVINGEN

Donderdagen 4/3, 11/3, 18/3 & 25/3 van 19u30 – 20u45

De lessen zijn te boeken als reeks. Wil je later aansluiten, mail ons.

*

Prijs: voucher 40€ OF 4 beurten van je beurtenkaart

*

De lessen gaan door online via Zoom.

Kijk hier voor alle praktische info hierrond.

Om in te schrijven scroll je naar de datum van eerste les. Hier kan je je lessenreeks boeken.

Wanneer je nog geen lid bent van onze studio dien je eerst te registreren.